Sürgöny nektek Bajtársak

2010.03.24. 21:50

Szépjónapot Bajtársak!

Rossz hírt hoztam :/  kiléptm az NS-ségből s a Skinheadségből.

A szívemnek kedves hölgy nem szívlelte a NAZI
elméleteim és eljutottam odáig hogy mindent feladtam.

Tudom hogy egyesek most megvetnek és árulónak tartanak.
De arra kérek mindenkit hogy ezt legalább bocsássa meg velem.
A szíven követtem.
   (mellékessen rosszul döntöttem, de amit egyszer elhagysz
          ne akard visszavenni nem egy játék az élet)

Ezentúl nemnagyon hallájátok majd a hangom.
A hazafiságom megmaradt és marad is! csaképp hajat
növesztettem és letettem az acélbetkóst. ( a bomber marad! )
És az eszmeiség is marad.

                                           Szebb Jövőt! Kitartás Bajtársak!!!

   remélem megértetek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetijobb.blog.hu/api/trackback/id/tr821866392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása